Bergius Suigreb

Första skoldagen varade en timme. Vilken skämt skola. Först ska man gå upp tiotusen trappor för att komma til själva skolan. Sen ska vi trängas ungefär 150 elver i en pytteliten skola. Matsalen är ungefär lika stor som mitt rum och klassrummen som min garderob.
 
Alla såg ungefär likadana ut och efter en kvart hade jag redan blivit skoltrött.
Vi delades in i nya klasserna. Jenny Ovsiannikov 9MR. Inga nya ansikten dirket, alla känt sen förut. Jag började lyssna med ena örat nu och då uppfattade jag orden : Träslöjd, bygga, altan och Friggebod. Skämtar dom med oss? ska vi bygga en altan? Det var tydligen något vi kunda ha användning för. Tänk dom som bor i lägenhet?

Nu kanske jag borde sluta waina och ta fram de positiva.
Tjejerna i klassen sen tog positiva listan slut.

Imorgon ska vi till Kolsta(?) och checka in våran idrottssal. Spännande...

A dirty little young girls dream

lämna avtryck
Postat av: matilda

haha idrottshallen här är lika stor som en kohage men kanske något lerig då det varken finns golv,väggar eller tak.. ;)

2008-08-28 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0