En blind leder en blind

Hemma nu. Det var härligt att träffa dom små liven igen ! Men mindre härligt att jag inte fått någon sömn så jag känner nu hur ögonlocken blir tyngre och tyngre.
Annis pizza var ju klart godast ! varför misslyckas alltid jag ? Det hände mycket denna fredag. Himlen brast ju och världens regn föll ner så vi tog ett språng ut i vädret ! Det gick dock lite över styr sen xD Om jag någonsin laddar upp bilderna så förstår ni nog..
Träffade ju också gamla kamrater på bussen hem. Det var jätte mysigt för har inte sett dom på si sådär 11 veckor.

Nu ska jag fylla mp3:n med lite ny musik och sova en stund.

Adios amigos !

lämna avtryck
Postat av: Anonym

hoppas du hade en trevlig dag !

2008-08-23 @ 20:48:13
Postat av: kenta

ja du verkar ha de kul därborta !

2008-08-23 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0