Fallen leaves

Jag tror inte att jag pratar för mig själv när jag säger att dommaren i brottning är en idiot !

The Hives närmar sig och jag är rätt så taggad men jag får vänte yttligare någon vecka till. Imorgon är de ju The Voice för den som tycker sånt är kul, själv är jag inte sådär jätte taggad på att gå men jag är ju sugen på att träffa några homies som jag inte sett på länge som ska dit så jag kanske hänkar i allafall.

Nu ska jag se ytterligare ett avsnitt av Gossip Girl, är helt slut efter den långa dagen i Stockholm så Gossip Girl och umgänge, de är så min fredagkväll ser ut

XOXO

lämna avtryck
Postat av: matilda

kulit kulit :) the voice skulle va kul om det va me bättre artister, liksom, typ petter oh "fattimannen" hur många lyssnar på dom? (ok,adam tensta och t-pain å flo-rida är ju ett undantag :)

<3puss

2008-08-16 @ 10:56:43
Postat av: jen

haha det är rätt sämst artister ! xD haha men har man inget att göra så :P

2008-08-17 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0