Jag är vaken

Läste hela min gamla blogg (www.professorsnape.blogg.se) nyss. Satan vilken skillnad det är nu och då. jag ska fatta mig kort:
Gamla: inblickar i mitt liv.
Ny: musik musik och lite dikter(?)

Hmm vad är bäst tro? jag ska nog försöka göra lite av båda  Jag vill ju inte att  folk ska tröttna på min blogg men jag tror faktiskt att dom gör de för antalet bsöker minskar bara.

Idag har jag firat Annikas födelsedag. Hon fyller femton. Gratulerar min sköna. Vi åt, åt, åt och åt.
Snart börjar ju också skolan, slut på friheten. Säger bara Hej kom och hjälp mig !

lämna avtryck
Postat av: hemlighetsfulla a

määhe ! haha, jag läser alltid din blogg :D

2008-08-20 @ 21:01:06
Postat av: A

jag kommer alltid läsa din blogg ! :D

2008-08-20 @ 21:01:38
Postat av: A

jag läser alltid din blogg !

2008-08-20 @ 21:03:58
Postat av: vilda matilda :P

ser man nånstans hur många läsare man har?

puaa!

2008-08-21 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0