Vänner emellan

Slutade vid ett idag. Skönt !
Idag var det ändå en rätt trög dag, vi bara gick runt hela dagen. Ja jag har inte så mkt mer att säga idag, rätt tråkigt inlägg men för att pigga upp det så kör vi lite musik !
Lars Winnerbäck - Kom  har gått i mina öron senaste tiden. En låt alla borde lyssna på. Man känner igen säg, iallafall jag.

Har väl alltid tyckt att Florence Valentine var okej men det är inte försen nu jag verkligen lyssnar på dom. Har nu lagt in alla låtar vi har på datorn in på MP4:an
Inte bästa kvalite eller video men ladda hem det är värt det !


lämna avtryck
Postat av: L

florence ! <3

2008-08-27 @ 15:29:30
Postat av: oooooooooo

how do you like that, how do you like that, i'm giving it all to you, who's your daddy, oh yeah!

2008-08-28 @ 17:03:08
Postat av: din hemliga läsare

fan skriv ett nytt inlägg baby!

2008-08-31 @ 16:53:43
Postat av: Anonym

Jag har tappat fantasin för inlägg ! >.<

2008-09-01 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0