här får morgondagens skuggor inte ruva

Saker har skett, några som kanske inte borde skett.

Balen var fantastisk, jag finner inte passande ord och inte orkar jag berätta om det. Fast det finns inte så mycket att berätta. Jag skulle bara tråka ut er.

De sista julklapparna är härmed köpta! Jag och Malin gick x antal timmar i stockholm. Sen for vi hem till henne och spenderade resten av helgen på landet. Mys. Jag har förändrat mig. Ett tidigt nyårs löfte har jag skapat. Bättre i skolan, bättre socialt, bättre självförtroende, en bättre Jenny ska jag bli med andra ord och vad passade bra om inte en ny look! Lite halvkass look. Jag är nöjd. Att vara lite halvkass passar mig perfekt, det är skönt.

Jag har funnit två kanon låter, eller snarare Johan.
 Kjell Höglund - Gennesarets sjö och Fredrik Åkerström - Jag ger dig min morgon

Med lite havtaskiga kläder och humör ska jag sjunka ner i fotöljen framför tv:n med choklad denna söndagskväll. Skönt.

shamii

lämna avtryck
Postat av: matilda

Jättefint hår gummsen! <3 kan vi bestämma att träffas nåndag och göra nåt kul? känns som jag säger saker och sen bara skjuter upp dom :( har vart en massa denhär helgen, och du hade ju bal och sånt :P jag kan fråga annis och ellen vad dom tänkt göra på fredag eller nåt :D puss<3<3<3<33

2008-12-22 @ 14:01:16
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv; jaa bowla är fett nice! :D

2008-12-23 @ 19:44:53
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: lindwall

go jenny! lycka till med nyårslöftet:P<3

2008-12-23 @ 19:52:11
Postat av: sufie

Gummsiz! finnt hårr. jag vil okkså ha lösshår din lilla kurdbalé! har du set min kundd vaggn? jag stelde den när du solde dej på ekilagordväg.

abc[email protected]

heheh kännder dig vell :Ö

hehhe min Jenny oskkaniofon like smirnofffffffffffffffffff ;O

heheh min baby, shamii:P jennycarolina :Ö'

pusspådej :D

2008-12-26 @ 21:55:03
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0