Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad !

Hela världen verkar bra idag. Jag har lyckorus och kärleksrus och känner mig så där glad i hela kroppen. Att tre ord kan få så stor effekt är för mig obegribligt, men man behöver inte förstå allt i världen utan de räcker med att le.
Annika och Isabella saknar jag så att de gör ont i kroppen, jag har inte träffat dom på sesådär flera veckor och det känns inte rätt. Men saknaden ska jag snart ta död på ! Just nu sitter jag och nöter Timo Räisänens nya skiva som är otroligt bra medans jag redigerar foton.

Jag har lovat att nämna Ludvigs namn under detta inlägg, men jag har tyvärr inget att skriva om honom direkt men jag håller vad jag lovar !

           ,


lämna avtryck
Postat av: Luuuddddeeee

Fantastiska bilder:)

2008-12-02 @ 17:20:03
Postat av: Anonym

nice picaros man

2008-12-03 @ 07:11:36
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/
Postat av: Isabella

Saknar dig med Jenny!

2008-12-03 @ 21:17:54
Postat av: oskarbabe

sjuuuuukt hett halsband, vem haru fått det ifrån?!?! shiit galen kvinna 1993 WoW yey chraaaaash!

2008-12-09 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0