jag hugger i sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

Tove
Jag skriver inte längre, har varken tid eller lust och när jag väl skriver så blir det bara en ända röra. Tovan kommer befinna sig i Örebro dom kommande 3,5 åren. Jag både vill och inte vill. Jag kommer sakna henne så att det gör ont i själen, men hon kom ju in på en bra skola så jag ska vara glad men det kan vara svårt. Det gör inte ont så länge hon är med mig. Jag kommer sakna dig och önskar dig lycka till, jag älskar dig storasyster!

För övrigt har jag en groteskt stressig vecka. Man kan tro att sista veckan ska vara lugn, men icke! snarare tvärtom.Prov och läxförhör kommer som en tornado. Snabbt, förstörande och sen försvinner den och lämnar mig med ett dåligt resultat.

Håkan Hellström spelas i högtalare denna onsdagskväll som går likt många andra kvällar. Plugg. Fast imorgon ska jag investera en sänghimmel vilket kommer ge mitt rum ett lyft till en mysigare nivå! Lite lycka kan jag finna i denna tråkiga och hetsiga vardag. Kan inte någon komma och falla som glitter över min gråa vardag? Snart är det jullov.

lämna avtryck
Postat av: xxxkillexxx

men idag har du ju fårr jääääättefina nya (begagnade) klääder ju, helt wild and crazy! walla kebab i wanna sex you up big boy, you make me go mm, moving mo body to you, olala, kebab i en rulle som pratar finska med en tunt skivad banan i en plastpåse. riiiiight black man ? my milkshake brings all the cows to the yard, damn right, it's better then theirs, damn right, it's better then theirs, i can teach them, but i have to charge. that's life, nu jag ska sluta skriva, pusssssssssssssssssss<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-17 @ 21:45:04
Postat av: Anonym

Det kommer bli bra för oss båda. Och det är okej att vara ledsen, att gråta, att sakna. Jag kommer göra det! älskar dig <3

2008-12-18 @ 09:22:13
URL: http://sattavtryck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du MÅSTE fortsätta blogga. När du vill och orkar för du är så, så..relevant!

2008-12-20 @ 20:03:12
Postat av: jenny

hihi tack !:D

2008-12-20 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0