Jenny önskar god jul !

God jul allesammans!

Kanske är jag lite sent ute i och med att det var julafton igår men vem tusan sitter och skriver i bloggen på julafton? Så nu hoppar mitt julinlägg in istället.  Lyckan var väldigt stor när snön försiktigt började falla ner från himlen, visserligen inte så mycket men man får vara nöjd med det lilla. Julen flöt på bra hela dagen och mysigheten ( är det ett ord?) låg över hela huset. Nu är det så att jag inte förrens igår insåg hur snart Tove flyttar, har väl försökt förträngt det så mycket det går men igår när hon fick massa pengar och prylar till sin nya lägenhet så kom verkligheten ifatt mig men det är väl sådant man får ta.

Idag är det juldagen och juldagen är till för att sova, kanske träffa släkt. Ikväll blir det bio iallfall. Detta var förövrigt ett väldigt tråkigt och ointressant inlägg men det ska publiceras ändå. 
För övrigt ska jag och Matilda bli hippies och spela discobowling

God fortsättning!

Lite av massa bilder

 
    

lämna avtryck
Postat av: oskar bästisforlife

god jul älskling, hoppas du har haft det underbart och att tomten har varit snäll! <3:)

2008-12-25 @ 11:59:47
Postat av: hippiehomie

hoppas du haft en bra jul min lilla hippieälskling<3<3<3

2008-12-25 @ 15:57:51
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: hippiehomie

sv: soft värre, chiiill

PIECE MI SISTAA! :D

2008-12-25 @ 21:33:01
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: (!)

Tja, Mowgli här!

Ville bara säga att jag inte gillar min blöja längre... Den har blivit lite "dassig"... färgen alltså!

Hörde att du va intresserad så du kan få köpa den för en billig peng :)

2008-12-26 @ 12:43:27
URL: http://callmenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0