Man måste upp och leva fast man faller isär

En stressad Jenny tackar så hjärligt för att fredagen äntligen har kommit. Jag är med i balkommittén och det är mycket jobb för fem nior utan annan hjälp men jag tycker att vi klarar det bra. Vilken bal det kommer att bli ! Jag kan inte avslöja så mycket mer för allt ska bli en överaskning men jag ser fram emot allas häpnade miner när de kommer fram. Tänk vad duktiga vi är som fixar en megabal på endast två veckor ! Lite creed till Frida J, Frida S, Hanna, Oskar och mig själv!

Om två veckor blir det även sånguppvisning och nervositeten stiger grad för grad. Georgia on my mind ska jag sjunga, en riktig jazz låt. Kom och titta om ni inte har något annat för er !

Julmusik har spelats ganska mycket nu och jag har en självklar favorit som blåser bort alla andra. Notera även den snygga tröjan han har på sig, awesome.

The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York

lämna avtryck
Postat av: falafel!

Sv: jaa ellerhur, ska nog ta hem och prova dom :)

2008-12-06 @ 17:14:23
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

vad är det för uppvisningsgrej? :) jag vill kolla! moa också :D

2008-12-14 @ 17:57:50
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: fridalii ;]

vår låt jenny :] <3

2008-12-21 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0