Please, don't slow me down if I'm going to fast

Huvudvärk och feber drabbar mig idag. Rösten brast vid minsta försök till ton, så jag missar systers teater också.

 Jag ska få en tamagotchi av Oskar i julklapp, jag håller tummarna för pokémon! Han ska få en av mig också den lille geten. Nu ska jag knarka alvedon och krypa till kojs med Gossip Girl på tvskärmen. Godnatt





lämna avtryck
Postat av: Oskar is my name

hihihihiihihihiiihihihii, jag skall försöka hitta någoon extremt sööt pokemon lixx babe xxx WoW for life! typ så

2008-12-10 @ 18:05:33
Postat av: närtunahomie

jävla snygg blogg du har dåh! avundsjuk som fasen :P

2008-12-10 @ 18:39:03
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: matulda

Sv (duffy-rockferry): du kan va sötböl! älskar låten :D du, nästa helg tänkte vi ha tjejkväll hos annis, det blir jag, ellen, johanna, elin, och annis förståss :P

2008-12-11 @ 19:27:24
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: [email protected]_bäst_söt_horny_uneversety_the_earth.com

Å va sööööötttt du e heting. man är ju så jäla tänd på dig när mann sitter här på rummet:D puss pussy

2008-12-17 @ 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0