Nu blundar tvivlet för en stund

Det har vart en bra helg, det tackar jag för. Jag har fått skåda en av sveriges sämsta bowlare. Hon fick inte ner många på sin bana men lyckas kasta över klotet på banan bredvid. Gratulerar, filmen ska publiceras.

Ett gott skratt förlänger livet medans tiden går fort när man har roligt. Så då jämnar det väl ut sig i slutändan. Skratten bubblar i mig så de gör ont i magen. Jag tycker om att ha roligt. Allt detta lyckorus har gjort mig lite seg och trött i hjärnan. Att tänka klart har aldrig vart min starka sida, men nu har den sidan försämrats ännu mer. Lite skönt är det. Fast snart kommer verkligheten ifatt mig.

haha nu har jag gjort det igen. Jag har varit dum mot mig själv, jag är så bra på sånt, eller hur?


lämna avtryck
Postat av: Anonym

sv: jasså okej, ja men tack för tipset! även om det är ganska uppenbart... Gott nytt år på dig!

2008-12-29 @ 23:08:28
URL: http://callmenow.blogg.se/
Postat av: hippiegirl8917359831PIECEyouMothafucka (?)

hon är så OTROLIGT bra på att bowla! har kommit p snygga hippienamn, du vet dom 7 dvärginnorna hahah, solsting, katryna, åskungen, blommis och allt vad dom hette hahh, fast annis får fortfarande heta FATSO innom parantes.. xD

2008-12-30 @ 11:57:37
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; jag säga - FETT BRA!

2009-01-01 @ 12:42:20
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0