Avslutning & fotbolls em

Äntlgen fria, nu är sommaren här och jag kommer nog inte vara så uppdaterad i bloggen.

Men dett finns nog inte någon familj som är så rolig att titta på fotboll med som min familj.  Pappa som sitter och uttrycker sig för sig själv och ibland blir galet glad, Johan som är tokig ! skriker och är helt uppspelt. Jag och Tove som sitter och skrattar åt spelare/namn/saker/kommentarer och gör sånger och är allmänt trevliga och Mamma som bara skrattar åt alltihop.
När första målet kom stod Johan upp och bara skrek "vilket jävla mål" jag blir alldeles till mig när jag ser bror så lycklig. Imrgon åker han och Pappa till österike för att se allt live. Lycka till Sverige ! Ni har oss på er sida !


lämna avtryck
Postat av: kurr säger katten

Gosigt

2008-06-10 @ 23:15:57
Postat av: anna

Jag är också en medlem i familjen

2008-06-10 @ 23:30:26
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du var inte med igår

2008-06-11 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0