Fredagen även lite Lördag

Det blev stockholm med Oskar, vi åt glass och promerade vid djurgåren. Sedan träffa vi Oliver och Kristoffer på Burger King och hemfärden blev lite läskig när en kontrolant märkte att jag kasta över bussremsa till Krisse, inte kul. Jag tycker inte om sånt där.
Middagen var himla god, vi grilla lam med potatisgratäng. Sedan vandrade jag hem till Oliver där även Krisse befann sig. Det var mysigt men min Mamma var smått sur på mig för en sak ... *bus*
Kom väl hem vid tolvsnåret där jag ringde ett samtal som varade till två ungefär, sedan blev ögonlocken tunga och  jag somna.

Idag ska jag kanske hem till Matilda, hon skulle ha någon sorts filmkväll <3



När jag höll på att drunkna
Tänkte jag på dig
Du sa att du ville dö
Du grät bakom dörren

och jag låg under sängen
Jag hörde dig
jag behöver dig
Mer än vad jag vill ha dig

lämna avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0