Måndag

sovmorgon idag, fick ett glatt besök av jessica sådär vid åtta snåret. dagen var bra, vi såg på Romeo och Julia(modern version) i stort sätt hela dagen utom fyrtio minuter (musiktimme).
Sedan var det hem och duscha och sedan vandrade jag hem till Jessica. När jag väl kom dit så blev jag orolig, ingen svara på hemtelefon eller mobil och ingen öppnade dörren, i 17 minuter stod jag där och var skit rädd eftersom precis innan hade Jessica sagt att hon väntade på mig med maten klar. Men efter ett tag så hör jag någon springer i porten och skriker "JÄVLAR POMESFRITEN !!" Där kommer en trött Jessica springande upp från trappan och det visade sig att hon varit ute för att möta mig, den lilla rackaren...
Sov över där , det var så jäkla kul den kvällen. Särskilt när vi sskulle sova, har nog aldrig skrattat så mycket.
 jag älskar dig Jessica

lämna avtryck
Postat av: Lindsvett

2008-06-03 @ 16:43:39
URL: http://schpanki.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahah aa de var fan kul ^^,

älskar dig me jennybenny <33

2008-06-03 @ 16:45:38
URL: http://powerjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0