helgen

Fredag :  Slutade skolan halv elva idag så Linus följde med hem och sen drog vi till Kina Restaurangen där vi skulle äta buffé med Ludde, Erik, Krisse, Andreas, patrik och NIklas. Det var kul, det slutatd emed ett matkrig och ja. Sedan gick alla utom Ludde och Erik hem till mig och kollade på film och hade allmänt trevligt
Sen fick alla gå hem utom Linus för han skulle hjälpa mig att packa och skit inför helgen i Rimbo.
Sedan tog vi tåget till stan för att träffa Annis, ellen och Malin, jag och Annis gjorde allt för att skämma ut Ellen och Malin, vi lyckades. Vi gjorde allt ifrån "hippie-ringar" på perongen till Allsång, och vi var så jäkla nära på att bli påkörda av ett cykelbud.

Lördag: Vaknade runt halv tolv. jag och Matilda satte oss på studsmattan en stund medans dom andra var inne och gjorde toast till frukost, underbart gott, Sedan åkte jag och Malin till Nico.
På kvällen var det en helt lame kväll med lama  personer. Fast de var kul ändå, träffade ju gamla vänner som jag int eträffat på ett tag,

Söndag: Nu sitter jag här på Annis dator, väntar på att hon ska bli klar så vi kan åka till stockholm.



btw så är jag rödhårig nu, ville göra något impulsivt

lämna avtryck
Postat av: vilda matilda

haha, jag drar mej alltid undan när annis börjar laga mat...konstigt nog blir det alltid bra resultat..hmmm.... ;)

2008-06-03 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0