lite mer om lördagen

Lite senare drog vi till konstgräset och spelade fotboll  och stekte fast tillslut fick jag inte vara med för jag inte förstod riktigt, då fick jag avra deras "maskot" :D underbart kul  fast killarna börja bråka och anklaga för fusk, det var roligt att se  . Sedan gick vi hem till Isabella och lagade tacos.
Nu sjunger vi sing star men jag får inte vara med där heller för jag utklassar dom andra ;*stolt* hahah


lämna avtryck
Postat av: jessica

jag e bäst på singstar ellerhur ? fast isabella FUSKAR!!!!!

2008-05-10 @ 18:42:58
URL: http://powerjess.blogg.se
Postat av: owner

försök inte jag är bäst ! haha jessica du förlora med 13-2 :Ö :D

2008-05-10 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0