Lördag

Vaknade halv elva av att Marcus ringde och fråga om vi skulle bada, kul kul, han ska nog hit sen med Linus tror jag så de blir väl dom jag umgås med denna trista och förutsägbara Lördag. Ikväll sover jag hos Linus om jag orkar, dom två är ganska krävande om man säger så... men underbart roliga. Eller så blir det kanske hos Annika jag sover.
KOmmer mer inlägg senare i dag antar jag.

lämna avtryck
Postat av: jessica

Fem fingrar ska skydda dig.
Ett är månen, Ett är solen, Ett är polstjärnan bakom molnen.
Ett är hopp och ett är tro.
Handens fem fingrar vaggar dig till ro.

2008-06-01 @ 22:25:23
Postat av: Anonym

aw älskar dig käre vän

2008-06-02 @ 15:46:21
URL: http://intejenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0