Thats all

Vilken varm dag ! Kom ganska nyligen hem från camping med klassen, orkade inte sova kvar, förlåt Oskar.
Det var väl sesådär idag, vi hade moppeinfo och sen blev det lång promenad i det varma vädret med tung packning och musik. Tackar gud för att Linus fanns där för han bärde nämligen all min packning *elakt skratt* men han får väl skylla sig lite själv antar jag.... Nu ska jag och Johan baka chokladbollar och bara ta det lungt ikväll

lämna avtryck
Postat av: berit

inte bläv det några sådana bollar heller:( dock en smarrilicious kladdkaka från willys med x antal loka och zoccer med emil-boy

2008-05-31 @ 18:26:32
URL: http://mrsbean.blogg.se
Postat av: hyenan

Jag grät hela natten utan Jenny vid min vänstra sida!

2008-06-03 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0