vi är inte sådana som i slutet får varandra

Skolan var skum idag... bråkar ju med luddeluu fast det är ju mest mitt fel men jag sa förlåt idag men det blev inte så mycket bättre, ska försöka prata med honom imorgon men han kanske bara vill vara ifred ett  tag och ja de får jag väl ta.

Efter skolan gick jag, Oskar och Isabella till coop och köpte allt från jordgubbar till "stora knottriga russin" som visade sig vara passionsfrukt.. vi skulle göra en fruktsallad hemma hos mig.  Det var mysigt men skulle också vilja vara på grönan där Jessica och Annika befinner sig just nu.  Snart måste jag städa för rummet är en ända katastrof.. jag kommer inte fram till sängen längre.
Hela helgen är ju förstörd också, vi ska tydligen ut och "campa" med klassen ! tråkigt, jag som skull evara med Annika och passa deras lägenhet (eller något sånt). Ska fråga Mamma om jag får skippa campingen fast det är inte så troligt.
image52

lämna avtryck
Postat av: Anonym

hoppsan, så kan det gå :8

2008-05-26 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0