Ängel på vift

Så, en hel vecka har snart gått och den går snabbare än någonsin, det är lite skumt, jag menar man tycker ju att dagarna går så otroligt långsamt men rätt va de är så är det helt plötsligt fredag! Fast även helgen går snabbt utan att dagarna känns långa, vilket är lite synd.
Min vardag är kanon fast lite bekymmer har jag allt, larsas uttryck."Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är" verkar har stor effekt på mig just nu, kanske är det så att jag är rädd för konsekvenserna, men det är väl sånt man får stå ut med. Annars är min vardag bra och jag kan även hitta en lucka att bara andas ut och tänka igenom ett och annat. Fast det där med att tänka är väl inte min starka sida men wtf !

Nej nu tror jag att det här inlägget börjar gå lite åt pipan så jag får väl tacka för idag och ta itu med läxan !





lämna avtryck
Postat av: Fia

Bit ihop och kör bara ! :)

2008-11-05 @ 19:03:16
Postat av: Anonym

haha okej de ska jag :)

2008-11-06 @ 10:21:04
URL: http://intejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0