Att bära sin bror

Jag var på idol igår, första gången jag ser ett helt avsnitt fan ! Efteråt så drog jag, Hanna, Frida och Ebba till kungsan och åt och annat kul. Fast det var väldigt väldigt dött igår i stan, var i princip inte en kotte där vilket är ganska skumt.
Idag ska jag nog till älvsjömässan med Frida igen, jag var ju där i torsdags och det var mycket roligt fast jag har ganska stor beslutsångest om vilket gymnasie jag ska gå. Kanske att jag följer storesysters spår och börjar på Sollentuna Fria Gymnasie, eller kanske inte, jag vet inte.

Johan visa mig en ytterst bra låt, den är tydligen tillgägnad alla som dog i Göteborgsbranden vilket gör den ännu sorgligare
Kniven i hjärtat - Att bära sin bror


lämna avtryck
Postat av: N

Det är en låt ur serien Kniven i hjärtat, och den gick för ca.3 år sen, och har inget med Göteborgsbranden och göra..

2008-12-12 @ 18:13:41
URL: http://ninaronnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0