Hungrig

Alla har dåliga dagar men just den här slår nog mina rekord och nu när jag känner mig lite extra låg efter en ansträngande dag i skolan både socialt och arbetsmässigt så finns det nog inget som muntrar upp lika mycket som en kväll med närtunahomies. Tänk vad mycket som kan hända på bara en vecka, man blir av och får nya vänner. Men just det där med nya vänner är svårt och på bara några dagar är dom borta. Vi fick en uppgift idag att skriva en positiv och en negativ lista om oss själva och jag märkte då hur otroligt lätt det var att komma på negativa saker, handen ville inte sluta skriva men när det var dags med positiva listan så tog det stopp, det var för i princip alla i klassen och det är kanske inte så konstigt men det betyder ju alltså att vi tar åt oss de mesta negativa vi hör medans de positiva åker in genom ett öra och ut genom det andra.

Mer än så har jag inte att skriva denna fredageftermiddag förutom att det förmodligen blir SFG efter nian.



lämna avtryck
Postat av: matilda

närtunahomies kommer aldrig försvinna :)

2008-11-30 @ 14:00:20
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jolly

man tackar :)

2008-11-30 @ 21:53:22
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: maliiiin :D

hihih :D jag äääälskaaaar diiiig Jeeeeennnu :D<3333333

2008-12-27 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0