Jag vill bara gå hem med dig

Med pupiller stora som meloner och drop i ögat ser jag inte ett jota så om det är mycket stavfel så vet ni vad det beror på.
Satt uppe halva natten med storasyster igår och pratade om gamla tider och kom fram till att våra bästa år nog redan har vart. Saknaden av uppväxten i det stora huset i närtuna är ganska stor och jag känner ett litet stygn av sorg när jag tänker tillbaka, jag vill tillbaka dit, kanske bara för en dag och bara titta hur det ser ut. Mina barn ska också växa upp på landet-

Jag var i Närtuna i lördags och hjälpte till att servera min gamla fritidsfrökens 50-årsfest, det var så kul att träffa alla igen.

Det är lite kul för jag ser inte vad jag skriver, det är bara massa suddiga tecken så nu ska jag sluta skriva och vänta till imorgon när all denna drop gått ur.

lämna avtryck
Postat av: nichoe

jenny är en sockerkaka! :D

2008-11-17 @ 20:05:37
Postat av: nichoe

jenny är en sockerkaka! :D

2008-11-17 @ 20:05:57
Postat av: jenny

tack i guess...? xD

2008-11-17 @ 20:22:56
Postat av: Anna

jenny är en tjockis baboschka!

inget illa ment, dom är underbara.

2008-11-18 @ 14:21:20
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/
Postat av: matilda

fan kan man inte vrida tillbaks tiden några år? fast jag vill kunna vrida fram tden också..

2008-11-20 @ 10:58:12
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0