Nyfunnen mobil och jag är glad.

Jag kom nyss in från regnet och blåsten, jag höll på att blåsa omkull men jag är glad ändå för för fem minuter sedan så satte jag på min mobil för första gången på fyra hela dagar, många nya meddelande hade jag. Woho jag känner mig populär! Sagan om ringen-Maraton och Jennifer såg min helg ut, jätte mysigt för jag behövde verkligen lite lugn och ro efter en ytterst stressad vecka, men nu är det måndag igen och det är nu fyra dagar kvar till fredag och denna vecka ska jag:
-plugga (?!)
-utvecklingsamtal
-leka med homies
-Gymnasimässa i älvsjö
-IDOL på fredag.
Just fredagen är lite skum, jag som inte ägnar en titt på idol ska nu dit med klassen. Rätt chill ändå.


lämna avtryck
Postat av: Anonym

FJORTIS

2008-11-11 @ 12:58:36
Postat av: tilda

ska du på mässan på torsdag? :)

2008-11-11 @ 13:32:06
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: tilda

SV: great :P då träffas vi där :)

2008-11-12 @ 19:05:19
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: tilda

Sv: yes, och jag ska gå på anas gymnasium, hheh nä skojja :P

2008-11-14 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0