kyss mig och ljug och gör det så bra att jag verkligen tror dig

Fredag början bli en liten bloggdag nu. Mysig fredag idag, exitlude spelas ur högtalarna och jag sitter här med en slarvig tofs och storebrors förstora tröja och en kopp choklad. Mys. Dagens planer är inte så planerade, jag kanske tar mig en tur till Hanna men vi får se.

En av idolerna Lars Winnerbäck ska tydligen göra någon slags film som kommer ha biopremiär snart, men jag är så osäker på om jag verkligen vill se den, jag älskar Lars Winnerbäcks musik över hela mitt hjärta, det finns inte en ända låt som inte är bra men en film om honom? nej det känns inte rätt. Håll dig till musiken ! Fast det kommer väl antagligen sluta med att jag ser den iallafall. Det blir ju lätt så.

Jag vill ha kinesmat, men buffen var så tom att det kändes onödigt. Jag är så extremt taggad på att gå på konsert ! Det är galet vad jag vill, men det finns nog inte någon bra som spelar och pengarna jag har går åt julklappar. Om två veckor firar jag minijulafton med bvän. Det ska bli otroligt mysigt. Hoppas bara snön hinner komma.


lämna avtryck
Postat av: matilda

din önskan om snö gick i uppfyllelse kan jag säga :O

2008-11-23 @ 11:17:09
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEllO HANDSOME

2008-11-24 @ 12:43:45
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/
Postat av: lindwall

EXITLUDE!! :D



2008-12-21 @ 13:18:13
Postat av: jen

den är grym Jesper ! :)

2008-12-21 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0