Ängel på vift

Sitter i skolan fortfarande, slutade väl för en timme sen men håller Frida sällskap under hennes IQ-test.
Höstlovet närmar sig med stora steg och vi har fått en ny söt liten elev på vår skola, Caroline.
Lasse närmar sig också, taggad taggad taggad och helgen spenderar jag antagligen med "Närtunababes" som Oskar kallar det. Det är ju bara två dagar kvar nu och jag är så tokglad så nu tänker jag lite på hur jag ska dela med mig av min lycka, det går inte särskilt bra.
Det är lite små kul att höra Frida tänka högt här bredvid mig...!
Gymnasiemässa imorgon då, rätt kul tycker jag fast jag är ju ganska så säker på att jag ska gå på Sollentuna Fria Gymnasie men det är ändå chill att få lite info om andra ställen. Så imorgon får nog Anna ta hand om dom söta små barnen och pojkarna i fönstret själv imorgon. Tänk på pengarna fjunis !
Well well nog skrivet idag.

So long cowboys!


Smått kul film som Anna visade mig...helt klart värd att se.

lämna avtryck
Postat av: Fia

haha jag diggar den där låten !

2008-10-28 @ 15:43:22
Postat av: Kalle

hahaha am i a man ?

2008-10-29 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0