Bildlektion

Sitter nu på lektion, vi har bild hela dagen så det blir en dag utan ansträgning idag. Vi ska skriva något sorts arbete om en figur som har målat konstverk tror jag, det går inte särskilt bra men jag har ju nästan sex timmar kvar så jag ska nog hinna.
Idag ska jag jobba om inte annat gå på gymnasiemässa, jag har lite ångest över vad jag ska välja men det skulle vara kul att gå någoning inom foto, det blir nog Sollentuna Fria Gymnasiet tror jag, fast helst av allt skulle jag vilja plugga i Göteborg men det blir nog efter gymnasiet isåfall. Mina läsare har ökats mycket och det tackar jag starkt för!
Men nu måste jag jobba lite på mitt arbete medans Håkan Hellström strömmar ut ur mina hörlurar, helt awesome.


So long cowboys!

lämna avtryck
Postat av: Anonym

najs med bild!

2008-10-24 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0