Frihet eller den enkla vägen ?

Jag känner starkt för att gå ut i regnet, Bara hoppa och springa omkring och bli alldeles genomblöt! Men istället så väljer man den enkla och vanliga vägen att bara sitte framför datorn och vänta på att regnet ska försvinna innan man hittar på något. Det är lite synd, det är så mycket man vill.



Jag tycker Syster rikitgt lyckats med detta foto!

lämna avtryck
Postat av: Mari Lo

Hej!

Varmt, varmt tack för din fina komplimang i min gästbok!

Jag är visserligen snart 50 år men jag blir ändå glad för så fint beröm!! :)

Jag hittade inga bilder som du fotat här men jag såg att du modellat för några - och jag tycker du har bra känsla för vad som fungerar. Och är det du som komponerat bilden högst upp i din blogg så är du verkligen begåvad! Mitt bästa knep är att fota myyycket! Önskar dig lycka till med ansökan till gymnasiet också!



Sol och blå himmel! Gott och blandat!

/Mari Lo

2008-10-31 @ 18:11:29
URL: http://www.bokloke.st
Postat av: Anonym

tack syster <3

2008-11-03 @ 09:53:36
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej söt-jenny (L)



ha en bra dag ;) kram amanda <3

2008-11-03 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0