Jag har ett glas med socker framför mig, skumt.

Det blev ju två dagar med brudarna. Först drog vi till stockholm för en fika i Gamla Stan men istället för dom mysiga små fina caférna så drog vi ett säkert kort och tog våran fika på Burgen King istället, kanske inte lika charmigt men det är sällskapet som räknas och jag tror nog att vad som helst är kul med Ellen, Malin och Matilda. Syn bara att Annis inte var med, hon kom hem från ett besök från syrran som flyttat till lyse..lyse öh neråt. Så jag får dra till Annis snart istället.
Sedan drog vi hem till mig och hängde där.
Nu är det måndag och jag sitter hos Annika och myser, vi var nyss ute på en promenad i kylan och nu är hon i full fart och lagar middag medans jag myser med deras bedorande lilla pälshög till hund. Me like...
Mina fingrar är fortfarnade iskalla så jag orkar inte skriva mer..

på återseende! /J

lämna avtryck
Postat av: Anonym

jag hade ätit pannkakor okej ? -_.'

2008-10-28 @ 15:35:43
Postat av: Anonym

fin blogg !

2008-10-29 @ 14:21:34
Postat av: Anonym

ful blogg!

2008-10-31 @ 14:51:10
Postat av: jen,

tack :)

2008-10-31 @ 15:51:22
Postat av: Amanda

vad mysigt ni verkar ha det ;) vi ses på måndag för då börjar skolan...suck :/ aja ha det bra till dess kram kram lilla amanda <3

2008-10-31 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0