kanelbulle

Fredag! Jag sitter nu med en kanelbulle och oboy. Veckan har gått otroligt snabbt, nu får vi hoppas att helgen inte går lika snabbt för denna helg vill jag ha kvar länge, det blir förmodligen Närtuna eller liknade faktiskt. Jag har haft så fullt upp så de ska bli så skönt att komma iväg även om det bara är över en natt.
Förövrigt är jag väldigt lycklig nu för tiden, mina studier går bra, jag har bra relation med vänner, musiken på mp3:n är bättre än någonsin och varma sköna höstdagar ligger framför mig. Den ända som skulle kunna göra altl fulländad vore en ren mjölkchoklad utan några extra smaker utan bara vanlig orginal. Reklamen frestar mig och jag funderar starkt på att springa ner och köpa en.  En till sak jag också funderar starkt på är att fuska lite med tiden, jag menar varför vänta med att åka imorgon? fan jag vill dit nu! Men det är ju som sagt inte bestämt om det blir något men jag lever på hoppet. Fast o andra sidan så kan jag alltid leka lite med Märstafolk hela helgen.

En bänkrad i en rastlös sen april 
Jag tittar över axeln och ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill
En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång
Och du & jag håller andan och håller händer i språnget
Det är inte så långt hem



kanske hinner jag med lite Gossip Girl också...

lämna avtryck
Postat av: honey boy

HELLOW honey bunny./ bullen:D how are you to day. im fine. like your kanelsnäcka;)

2008-10-20 @ 12:41:17
Postat av: Anonym

Hello loverboy, önskar jag kunde säga desamma. Mr T har langat ett imba rim.

2008-10-20 @ 12:44:45
Postat av: Amanda

hej Jenny! Vad söt du ärpå höstbilden :)vi ses, puss amme <3

2008-10-20 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0