Kom och känn hur sommaren börjar om

RImbo marknaden igår, muscho bueno trevligt, fast jag har varit där varje år sen länge ! så lite tjatit börjar det bli men mest kul.

Idag var det en bra skoldag, det var en sådan där härig höstdag och jag har fått ganska mycket gjort och är mycket nöjd men dagen. Fast sen kommer ju kvällen också och vem vet vad som händer, ja kanske får jag besök av mina rimbobabes, eller ska jag säga Närtunababes för att vara lite mer specifik.
Jag har lyssnat hmm ungefär hundratusentals gånger på Loke-Sommarkatt, den är ju för tusan helt galet bra. Jag blir liksom fylld av glädje när jag lyssnar på den. Fast dom flesta som jag spela den för tröttnade väl ungefär direkt, utom Ebba dock, fast den flickan har ju den bästa musikstilen någonsin, det är en blanding av min, Johans, Annas, Ananas och Toves musik,

Ta er en titt och avgör själva !

lämna avtryck
Postat av: Sofie

Jag diggar den här låten också ! :D

2008-10-03 @ 16:03:38
Postat av: Anonym

Fast iofs va det ju jag som visade den låten för dig!

2008-10-03 @ 18:26:54
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0