Mycket Anna

Klagomål på att jag aldrig skriver ett inlägg längre. Så nu ska jag väl göra mitt bästa för att få till ett hyfsat, hmm det börjar inte bra iallfall men skitsamma.

Jag har nog aldrig haft en sån fullsmeckad helg som nästa nu som kommer. Jag tror inte jag kommer få en ledig minut och kanske har jag tagit lite vatten över huvudet fast på något sätt gillar jag det, om jag stannar på samma ställe för länge så .. ja jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig men det blir iallfall inte bra. Haha jag kan ju alltid se det som en "spännande utmaning" (Jag tror att endast Anna kommer förstå det där) 
Lasse Lindh på Café 44 är också något att se fram emot ! Jag är taggad like hell! Fast Anna är blir helt vimsig bara hon tänker tanken på det.

Nu har jag äntligen tagit tag i Gossip Girl säsong 2. Den kickar ass ! Så nu är det bara att vänta på att resten av avsnitten ska laddas ner och spelas på datorn. Det är lite kul att jag alltid faller för såna serier, det blir lätt så att jag och Anna (gosh vad jag nämner henne mycket idag då?) fastnar framför datorn med just sånt spelandes på. Men wtf ! en tråkig tisdagskväll som denna kan man gått och väl nörda lite framför datorn, eller leta efter hebreiska ordböcker om man finner det intressant.

Nu ska jag snart titta på Främmande Fågel, tittar inte så mycket på TV annars men den serien är något jag fastnat för.

So long cowboys!


lämna avtryck
Postat av: matilda

främmande fågel var asbra :) synd att det var det sista avsnittet igår :( Gossip Girl har jag inte följt från början och jag orkar inte följa det heller, men det är säkert skitbra.. jag kommer nog sitta framför TVn två år efter och kolla på repriserna som jag gör med sex & the city :P

2008-10-08 @ 09:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0