Är det bara jag som är vaken en söndagsmorgon ?

Kul kväll igår, verkligen helt fantastisk ! Den bör såklart nämnas men just nu har jag varken lust eller ork, kl är 07:40 och jag har varit vaken i drygt en timme. Dom andra söta vännerna sover fortfarande men inte så länge till *elakt skratt*
Alfons är mitt sällskap nu medans dom andra sover, men ska jag vara helt ärlig så tror jag att han också sover...Dumma sköldpadda,om du inte vore så söt skulle jag väcka dig.
Jag hoppas på frukost nu, det skulle sitta störtskönt i kistan men jag tror att jag är den ända som är vaken så här pass tidigt en söndagmorgon.

Om fyra dagar går Rimbo marknad i stapeln (säger man så?), men jag kanske inte har sådann tur att jag får gå på marknaden jag gåttt på sen jag var en liten tösasnutt för just den torsdag ska jag ju naturligtvis jobba...Livet  är inte rättvisst.

Imorgon väntar skola, och denna vecka väntar 15 timmars NO, vilket för övrigt är vårat nya blockämne och NO är mitt absolut värsta ämne och då underdriver jag faktiskt.
Jag vill att Gossip Girl S2 ska komma ut, böckerna var väl inge vidare men serien kickar ass ! (notera att jag  nallade just de uttrycket från
frank)
Nu kommer jag inte på något mer att skriva, känner mig uttmattad och fantasilös. Jag tror det är dags att väcka folket nu.

På återseende säger jag, "you know you love me xoxo gossip girl" säger min efterlängtade serie


lämna avtryck
Postat av: emma

ååh tack! :D va glad jag blir ^^



fin blogg du med. gillar din header.

får säga att du skriver också bra

2008-09-28 @ 10:26:42
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: hemlighetsfulla a

dumma människa som väcker oss, ! faaan sovit i typ vaddå? 4 timmar ! hahhaa. men älskar dig ändå så det är lugnt ;)

2008-09-28 @ 11:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0