En rast på Bergius

Rast, sitter här och utnyttjar skolans datorer.
Datorn blev lagad igår ! Vilket innebär att jag äntligen kan börja skriiva igen, det har ju hänt en massa saker nu som jag velat skriva men nu när jag äntligen kan göra de så har jag så klart glömt bort..

Imorgon är de insparknings sak på nya jobbet. Kul kul fast hade ju tänkt tillbringa fredagen på annat sätt men insparkning blir bra det med.

Nu har vi haft första hjälpen sak hela dagen och det ska vi fortsätta med... Lite långtråkigt om du frågar mig men jag får väl skylla mig själv som valde Medicin och rädding.

Florence Valentine spelas på min halvt fungerade mp4 hela tiden nu men imorgon (?) så kanske jag köper mig en ny, förhoppningsvis en iPod.

lämna avtryck
Postat av: Anonym

hopppas de går bra !

2008-09-04 @ 09:25:00
Postat av: J

vilket ?

2008-09-04 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0