Hjälp nu !

Sjuk idag, så då kör vi lite svenska läxa. Jag ska nämligen välja ut en text och sen berätta varför jag valde just den. Jag tror att det blit Lars Winnerbäck - Kom men om någon har ett förslag så langa gärna en liten komentar !
Jag tänkte lägga ut texten men jag tror faktiskt att ingen orkar med att läsa hela så whats the point?

Idag skulle jag ha mitt första gympa pass med dom små liven men nu vet jag inte om det blir av pga av sjukan så Anna kanske måste köra själv idag. Men jag kanske knarkar lite alvedon och pallrar mig dit, vi får se vad Mammi tycker om det... 
 

sjuk sjuk sjuk

lämna avtryck
Postat av: Anna

Ta winnerbäck du!

2008-09-11 @ 13:21:35
URL: http://fetaostspeckad.blogg.se/
Postat av: Anonym

winnerbäck blir nog bra, men åååh jag älskar duffy-rockferry! du har sikkert redan hört den eller tillom lyssnat sönder den men ändå, den e underbar ville jag bara säga..<3

(tokio hotel vann ett VMA Awards btw, HA-HA! :P)

2008-09-14 @ 10:02:12
Postat av: matilda

som du kanske anade var det jag som skrev nyss hehe :P<3

2008-09-14 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0