Höst

Hemma från skolan idag. Sjuk och smått skrärrad fortfarande. Igår hände det mig massa saker, eller snarare Oskar som nu ligger på sjukhus. Synen från han kommer nog sitta fast på näthinnan mycket länge. Ni kanske tycker att om man berättar A måste man berätta B också men jag vill inte skriva mer om det om jag inte pratat med Oskar om det. Bloggen har jag nu gjort om fyra gånger under två dagar men nu är jag fast besluten om att ha det så här ett tag !
Jag har lekt lite modell nu och Anna är faktiskt bra på att fotografera tycker jag, besök henne och se efter själv !

En höstig och sjuk Jenny från idag
   

lämna avtryck
Postat av: Stefan

söt blogg, ser nästan ut som om det skulle kunna vara en modeblogg..

2008-09-29 @ 15:13:54
Postat av: Anna

Det är ju bra att du länkar rätt pysen!

2008-10-01 @ 17:32:50
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0