Ibland gör man rätt ibland gör man fel

Oerhört bra dag, problem lösta och humöret på topp ! Det belönas med lite choklad och promenad i det varma vädret ! lite prat i luren samtidigt skadade inte heller.
Lite grattis :
Ett stort grattis till Arlanda jets som vann finalen idag också ! Grattis pojkar ni förtjänade det verkligen!
The strokes har funnit en liten plats i mitt hjärta, det tackar jag också för, och ett litet grattis i efterskott till Peter, ett litet grattis till Toves utmärkta övningskörning, ett litet grattis till Johans braiga fotbolls match.
Och till slut, ett grattis till till mig ! Jag har fått nytt nummer och mobil ! HURRA !

Nu ska jag fixa lunch, det blir väl wook och nudlar.

So long cowboys !


lämna avtryck
Postat av: Anonym

Sexig blogg!

2008-09-20 @ 17:16:27
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/
Postat av: matilda

saknar dig vi måste hitta på nåt snart<3, allt plugg på helgerna gör mig galen! men jag har lovat mej själv att jag ska höja mina betyg :) det bara lite sorgligt att man typ inte hr nåt liv om man gör som jag just nu.. "/ nästa helg ska elin ha typ fest och då får jag inte va hemma.. kanske hitta på nåt då?

kram<3

2008-09-21 @ 10:51:23
Postat av: Anonym

men inget grattis till mig, fyfan

2008-09-21 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0