orimligt

Jag har ett sånt extremt tråkigt utseende på bloggen, jag måste komma på någonting att göra men jag är inte så high på bloggutseende.
Vi kör en sån där "senaste" för att fylla ut inlägget lite
Senaste..

Låt du hörde: The White stripes - We're going to be friends (just nu faktiskt!)
Film du såg: The Happening
Mat du åt: Lasange
Kram: Amanda, jag och Ebba körde gruppkram efter skolan.
Puss: Tovan gillar godmorgon pussar
Känslan: Lycklig
Ilska: Idag, jag bör inte nämna varför
Resa: Närtuna om det gills ?
Glädje: Idag, men en riktigt kul stund var igår påväg hem från Edda
Dröm: Det minns jag inte
Boken du läste: Harry Potter, halvblodsprinsen
Personen du träffade: Syskon om det räknas? Annars var det väl filurerna i skolan
Personen du pratade i telefon med: Fuckface
Personen du fick sms av och vad stog det:  Marcus " Okej :) <3"
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag äter inte korv där, dom ligger och rullar runt där så länge och ser allmänt äckliga ut.
Gången du var utomhus: Idag på väg hem från skolan
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Onsdags


lämna avtryck
Postat av: Cassandra

frän blogg !

2008-09-19 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0