Allmänt lycklig och deppig

Söndag, allmäna klago- och deppdagen. Fast lite bra är det ändå. Tove är hemma, fyra nya band har kommit in i min hjärna och allt verkar gå mina vägar. Jag försökte filosofera lite i detta inlägg men det slutar bara med att jag suddar ut och försöker på nytt igen. Det blir oftast så, jag önskar att felsteg i livet kunde suddas bort lika lätt, bara genom att trycka på en knapp. Nu flyr jag från problemen istället, det är enklast så. Fast så småningom, när man mår som bäst kommer gamla saker och ting och spökar för mig, det är då jag gömmer mig i musiken, det är stört vad musik har stor effekt på mig. Den kan ändra mitt humör och sätt totalt. Jag älskar det

Imorgon är det skoldag till klockan sju på kvällen. Hjälp!

lämna avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0