fanfanfan de skulle vart du

Humöret är så där lågt de bara kan bli en måndag kväll när februari biter fast i varje ben och märg. Jag har hundra kilo som tynger mina axlar och om en liten sak till lägger sig där så rasar allt samman. När jag är så här låg så gör jag misstag efter misstag. Jag tänker för mycket, tankar som inte borde få finnas. Det finns tankar som aldrig släpper taget, som en fästing på min själ och jag vet för jag har på tok för många idéer som inte vill mig väl. Tankar försvinn ut ur mitt huvud den väg ni kom in

Nu när det är så här kyligt, utanpå och inuti passar Thåström mig perfekt. Jag missar så många chanser, såna som bara kommer en gång. Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden. Men som sagt så glömmer jag ofta bort att tiden finns.

Egentligen är jag nog inte så deppig som jag låter, men när man lyssnar på musik som biter tag i hjärtat och som verkligen känns ända in, då lyfter känslorna till en högre eller lägre nivå, och i detta fall lägre. Nu ska jag sluta skriva innan  jag rör till det allt för mycket, snart kan man nog inte urskilja meningarna rätt.


lämna avtryck
Postat av: matilda

det är jobbigt att läsa din blogg när du är lite deppig, jag vill bara komma och krama om dig och försöka göra allt bra!<3

2009-02-17 @ 10:37:46
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

thåström<3

2009-02-17 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0