Jag älskar mitt meningslösa liv

Jag kan röra vid stjärnorna med ett lyckorus så de bara sprakar i kroppen! t.om skolan är rolig att gå till men när man är så här på topp som jag är just nu så vill andra att jag ska sakta ner, men jag vill inte! jag vill skrika och dansa i regnet och vinden. Vara vacker, fri och vild . Så försök inte få ner mig på jorden just nu, för det kommer inte lyckas. Det känns som om jag är den ända som orkar med i mitt tempo just nu. Små dåliga detaljer i vardagen blandas med allt bra och försvinner utan tvekan utan minsta avtryck. 

Galen och kall i väntan på pannkakor som doftar så inbjudande från köket, och Lasse Lindh vinner mitt musikval idag. Så gamla godingar som kom k och nya låtar som vingla fram genom stan spelas högt. Även nationella proven har gått bra tror jag, fast när det kommer till matematiken vill jag inte ens tänka på. Den dagen, den sorgen. Det ordsråket kanske jag untyttjar lite mycket, skjuter ju fram alltihop. Äh! Ibland får man ligga lite på latsidan. Det är bra. Jag älskar mitt meningslösa liv

Lite för få inlägg får jag höra, men jag kan bara skriva bra inlägg när jag verkligen är på något stort humör. Ledsen eller glad. Annars går det inte men rätt va de är så dyker det ju fakiskt upp inlägg och mina siffror ökas, vilket glädjer mig ganska ordenligt.

Jag ska bada isvak imorgon. Så detta blir kanske sista inlägget innan jag drunknar

lämna avtryck
Postat av: Amanda

okej jag förstår :)

haha isåfall kan vi drunkna tillsammans för jag känner på mig att det inte kommer gå bra imorgon :/ ses kram <3<3

2009-02-04 @ 18:55:20
Postat av: hippien

vilken söting till blogg!

2009-02-05 @ 19:35:47
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha muntert avslut du :P Puss Tove

2009-02-06 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0