Sången som jag hatar...

...men som jag sjunger ändå.

Nu är bloggen nymålad och ologisk, vilket passar perfekt. Tack Ludvig för bilden!  Vad mer kan jag säga?  För övrigt saknar jag hippiefolket borta på landet dit jag skulle idag men vi sköt fram det till imorgon istället. Ständigt detta framskjutande...! Jag saknar storasyster, hon borde komma hem nu! Eller hem och hem, hon borde komma förbi en sväng. Eller vad säger du Tove?


Jag har inget mer att säga, förutom att Frida Stierna fångar min dag, jag älskar dig. Djävul på fri fot <3 Ängel på vift

lämna avtryck
Postat av: frida

bästa vän ! <3

2009-02-06 @ 18:02:26
Postat av: Amanda

ha en mysig helg gumman :) förrestren tror jag kanske att jag har listat ut din lilla hemlighet, men jag är inte säker än ;) <3

2009-02-06 @ 20:58:06
Postat av: jen

hihi det tvivlar jag på sötnos ;)

2009-02-07 @ 10:11:37
Postat av: Anonym

kommer hem i helgen! lovar! Då kan jag hjälpa dig att välja till gymnasiet. Puss på det! <3

2009-02-08 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0