Som en känsla av en dröm jag inte minns

Lars Winnerbäck's toner donar i mitt nya rum i mina nya högtalare. Jag blir frustrerad! Det ligger kläder överallt och allt är i en såndär oordning som man försöker undvika. Så därför får jag lite dåligt samvete när jag flyr till den ytterst bekväma datastolen. Jobbig i huvudet är jag idag också, kan inte ens träffa tangenterna rätt, bokstäverna hamnar i meningar jag inte ens ville bygga upp.

Jag har en tendens att vakna och vara sådär ohyggligt trött så det känns ända in i musklerna, men på något sätt lyckas komma upp ur sängen och vinglar runt i huset på jakt efter en start av mina morgonrutiner, det kan vara lite krångligt när jag märker hur stressad jag är och gör allting i en sådann hast att kroppen protesterar. Sedan vandra iväg till skolan för att vara där i någon timme. De där med onödighet finns det för mycket av i mitt liv. Fast jag ska ut till landet idag, då försvinner alla tankar på stök och tid. Ibland glömmer jag att tiden finns.

Nu måste jag rusa, om några timmar ska jag vara på station och jag ungerfär miljoner saker att göra innan dess. Ovanligt inlägg blev det idag, såna behövs väl också antar jag!

Har du märkt att du aldrig riktigt är där du är, utan alltid lite någon annanstans?

Notera att jag gjort om bloggen, inte särskilt bra men omgjord, det vart den!

lämna avtryck
Postat av: Anonym

snygg ny layout!

2009-02-14 @ 13:59:48
Postat av: Sofia

Du har så rätt! Man är alltid lite någon annanstans, vare sig man är medveten om det eller inte.

2009-02-14 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0