Det finns så många som inte får finnas

Ta mig tusen dagar härifrån!

Jag har köpt nya saker, jag älskar det, nästan så att man får en kick av det. Låter ganska så patetiskt men så är det. Haha fast ett litet grattis till Annika som glömmer pengarna hemma när vi ska ut på shoppingrunda, grattis gumman du är bäst.

Jag drappas lite av panik när jag gråter sådär mycket som man gör när man inte vet vad man ska ta sig till, så grät jag under dagens bioföreställning av I taket lyser stjärnorna. Också rätt patetiskt men ack så bra! Jag är ju lite känslomässigt ostabil kan ja ju medge.

Just nu sitter jag i mina nya kläder med Nationalteatern på hög volym. Klockrent avslut på en ytters lång men ändå snabb fredag.

Imorgon kommer vännen från landet. Naaaz

lämna avtryck
Postat av: aanika

haha tyyyst! fatta va jag fick damp, de stör mig fortfarande ! attans !

2009-01-30 @ 22:13:43
Postat av: Kompisen från landet :D

Hohohohooo ! jag är från landet och jag ska komma till dig i morgooooon :D :D :D :D jag jag jag jag jaaag ! ooo så jag lääängtaaaar :D :D Och jag heter Maaaaaliiiiiin för dom som vill veta vem det är som är från Landet :D xD Hihihihi :D :D :D <33333 (hahah allt för att irritera dig med gubbarna :D ) xD <33333

2009-01-30 @ 22:17:15
Postat av: Anonym

haha helt seriöst skippa alla gubbar ! xD Du är bara för charmig vännen!

2009-01-30 @ 22:21:41
URL: http://intejenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööto <3

2009-01-31 @ 16:23:05
URL: http://minlatsaskompisfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0