Ingen av oss är vackrare än du

Jag är Jenny.
Så mycket vet jag.
Och det får fan duga.


Det är kolsyra i mina ådror. De sprakar och bubblar i en perfekt mängd. En lagom dos av glädje dämpar dagliga problem i vardagen. En lagom dos av Annika fångar dagens skratt. Det är hon bra på, hon kan fånga upp skratt i det mest sorgliga. Det tackar jag för! Du är mitt lyckopiller.

Gymnasievalen värkar lite klarare, rösten spricker inte och skratten bubblar i mig. Ur hötalarna spelas nu Håkan Hellströms glada toner som passar som handen i handsken med mitt humör. Inget kan knäcka mig nu! Inte ens dryga människor och smile gubbar. Kylan biter inte i ben eller märg heller, särskilt inte när jag går klädd som en eskimå, det gillar jag.

Internt inlägg men det behövs ibland, fast om Matilda skulle ha de skulle de inte bli så lyckad med tanke på att hon har hur många interna skämt med sig själv. Sött


lämna avtryck
Postat av: aanika

du är min pärla,

dryga människor.. de har vi nog fått nog av ! och interna skämt.. de kan de aldrig bli för mycket av !

2009-01-21 @ 17:15:19
Postat av: Anonym

Så sant som det är sagt! :D

2009-01-21 @ 17:16:10
URL: http://intejenny.blogg.se/
Postat av: fröken söt

du är sötaste som finns ! <3

2009-01-23 @ 20:39:41
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0