En liten gnutta Närtuna

Nu är jag sugen på att skriva ett sånt där inlägg som bara flyter på och uppskattas. Fast det går ganska trögt. Jag är förövrigt ganska glad, syster är hemma från Örebro i helgen och humöret överallt är ganska högt. Eller nästan överallt iallafall. Istället för att vänta på det där enorma glädjeruset så börjar jag uppskatta småsaker i vardagen som är bra. Vilket gör att jag har ett litet glädjerus hela tiden att ta vara på. Fast nu när jag är galet hungrig kan jag inte tänka klart så jag blir inte förvånad om allt jag skrivit hittills är alldeles galet.

Denna vecka har gått lite för snabbt, jag hinner inte riktigt med. Men jag antar att helgen kommer gå minst lika snabbt vilket inte uppskattas alls. Jag har även fått en alldeles för liten dos av Närtuna på sista tiden, jag är i desperat behov av deras närhet. Jag kan inte uppföra mig normalt när det har gått för lång tid utan mina hippie vänner.

 
Jag vill ha mer av allt, nytt av allt. Bort med det gamla och slitna. Fast creed till mig för jag har gjort bra ifrån mig med alla nyårslöften.

So long cowboys!

notera att detta är en av de sötaste videon jag skådat. Kärlek till H.Hellström



lämna avtryck
Postat av: Anonym

Håkan Hellström <3

2009-01-23 @ 18:41:57
Postat av: matilda

gud vad jag älskar dig unge!!<3<3<3 vi ska bannemej spela discobowling i helgen :D har snackat med annis och ellen och dem kan då :)

2009-01-24 @ 19:12:21
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0