Om det här ska vara allt vi hann

Så, ännu en dag avklarad. Händelserik men ändå inte. Ångest över ingenting, eller ångest över allt. Jag vet inte skillnaden. Lite gratulationer till vännen på landet som fyller sexton idag, grattis Annis! Lite tidiga gratulationer till Jennifer som fyller sexton imorgon, där jag förövrigt kommer spendera söndagen och göra det till en minnesvärd födelsedag, Ha den äran bästis!

Lite klagan på gles musik har jag stått för. Vill ha mera favoriter. Mera album jag kan lyssna sönder. I brist på musik har Pink Floyd dånat ur högtalarna på senaste tiden. Inte kunde jag ana att det var rätt bra musik, drog lite för tidiga slutsatser men nu har jag tagit mig tid att lyssna ordenligt och är nöjd. Men jag vill inte ha några bra låtar bara, jag vill ha nya bra artister som bara fortsätter skapa bra musik. Som Lars Winnerbäck.

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag va utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt,
håll mig älskling nu
brabrabra kent

Jag har en fin halsduk

lämna avtryck
Postat av: Anonym

hej :)

Hoppas du haft en bra lördag.

Jag har en tävling jag vill tipsa om.

har jag redan tipsat och du är med så ber jag om ursäkt. Jag lottar ut en mysig mysdress.

hoppas du vill vara med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

2009-01-03 @ 20:56:36
Postat av: jennifer

tack älskling så mycket. kommer bli en jätte bra dag och underbart att du stannar här tills imorgon.

älskar dig jätte mycket ! pussar <33

2009-01-04 @ 14:05:58
URL: http://dyrbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tori Amos! Dido!

2009-01-04 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0