Bara vara vänner

Det fattas något. Jag vill veta vad

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?

Jag hatar rykten, men dessvärre sprids de illa kvickt och jag vet inte
vart jag ska ta vägen när monstrerna bor under min säng.
Ligga lågt ett tag bör jag göra men det är så ansträngande.
Jag vill inte ligga lågt. Jag vill fara fram överallt och
göra det jag känner för och ta plats.

Vänner kommer och går, en ny vän har kommit och en annan gått.
Jag kommer sakna dig men det är väl bäst så.
Varför skulle det annars ske om det inte var bra?
Jag känner behov av gamla vänner. Jag saknar gamla vänner
Alla dessa nya är bara en fas.
Eller vissa av dem, nu känner jag hur upprepningar flödar och
jag måste sluta innan allt går över styr.

Det fattas något. Jag vill veta vad


jilf

lämna avtryck
Postat av: aanika

Älsking ! <3 Skit i alla rykten och allt oseriöst folk. Du klarar av alla saker som sägs, du är tillräckligt stark för de. du vet de. Vännen som gick, hon har gjort sitt misstag och får nu stå för de.

2009-01-26 @ 16:23:26
Postat av: Anonym

tack älskling, det betyder mycket att du tror på mig <3 Men jag snackar om plural<3

2009-01-26 @ 16:25:54
Postat av: a

plural.. ah jag förstår

2009-01-26 @ 16:47:12
Postat av: jessica

Jag vet att jag gjorde mitt misstag,

Och jag ljuger inte när jag säger de.

Men även om de inte alltid har vart så självklart så har jag mått sämst jag ville inte förlora er.

Och de är inte bara ord de är ord som kommer från hjärtat.



JILF for ever.. JessicaJennyJosefineJennifer WE LIKE 2 FUCK så ska de var och inte bara JessicaJosefine eller JennyJennifer..

Jag saknar verkligen er.. :'(<3<3

2009-01-26 @ 17:53:18
URL: http://ppowerjess.blogg.se/
Postat av: jessica

SV: de är helt fel ,

de ska vara fyra.

Jo de sa vi även om vi alla är ifrån lite så är vi fortfarande jilf en gång jilf alltid en.<3<3<3

2009-01-26 @ 19:25:34
URL: http://ppowerjess.blogg.se/
Postat av: jennifer

har bara en sak att säga... WE LIKE 2 FUCK !



hoppas allt löser sig, räkna med mig <3

2009-01-26 @ 22:10:08
URL: http://dyrbar.blogg.se/
Postat av: jessica

De måste lösa sig jag & Josefine saknar er jätte mycket <3

2009-01-26 @ 22:29:43
URL: http://ppowerjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0