vinterfåglar

Lite tom i orden känner jag. Men det är väl ganska normalt på en söndagkväll när man är allmänt sliten och trött. För stressad helg för min smak.

Bloggen är nymålad igen. Tröttnar på allt och alla nu, jag vill bara kunna vara nöjd för allt som bjuds men det går inte. Det är en snöstorms virvlande dans inuti mig. Människor runt omkring är bara suddiga konturer för mig och jag blir aldrig som ni. Nyårslöfterna går det inte bra för. Annika trodde att det kanske var för höga krav för en tänkare.  Jag har sett allt det här förut. För många gånger till och med.

 Jag ska bara göra sådant som jag aldrig gjort förut bara sånt som inte påminner mig om vem jag var en gång. Jag blir aldrig före detta! Jag tar inte slut!
jag är inte rädd
För hur hårt ni än kan slå, ska jag vara hårdare ändå
Av det hat som kommer ifrån er får ni tillbaks fem gånger mer

Loke<3



lämna avtryck
Postat av: Anonym

du är allt min lilla tänkare !

2009-01-18 @ 19:21:30
Postat av: Anonym

du är allt min lilla tänkare !

2009-01-18 @ 19:21:52
Postat av: Anonym

"Även de djupaste måste ibland upp till ytan för luft"



Sarte

2009-01-18 @ 20:23:36
Postat av: Anonym

"Även de djupaste måste ibland upp till ytan för luft"



Sarte

2009-01-18 @ 20:25:23
Postat av: Anonym

Åh Jenny du skriver finast! mår du så dåligt som du verkar? ring! vill inte att någon ska skada dig :( kram Amanda <33<3<3

2009-01-18 @ 20:41:53
Postat av: Anonym

ibland mår man bättre om man inte tänker alls <3

2009-01-18 @ 21:13:50
URL: http://matildasofieahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0